Facebook oglaševanje
Oglaševanje še nikoli ni bilo tako enostavno ter poceni, kot je postalo v današnjem času. Facebook oglaševanje je lahko povsem brezplačno, v kolikor smo le nekoliko iznajdljivi ter imamo na voljo nekaj prostega časa. Ko imamo ustvarjen osebni Facebook profil, imamo tudi možnost ustvariti Facebook stran. Ko vnesemo vse ustrezne podatke o podjetju, dodamo nekaj vsebine na časovnico, fotografije ali videoposnetke, za tem lahko povabimo vse svoje prijatelje, da nam to stran všečkajo. Za vsako objavo imamo na voljo podatek, koliko ljudi je dosegla. Če vas zanima Facebook oglaševanje in če bi radi izboljšali svoje poslovne rezultate, potem kliknite na povezavo http://www.nasvet.com/facebook_oglasevanje/.
Za Facebook oglaševanje lahko tudi plačamo, s čimer dosežemo prikazovanje objav tudi izven kroga ljudi, ki so všečkali našo stran. Na voljo imamo več nastavitev, od lokacije posameznikov, spola, starosti, lahko tudi nastavimo ujemanje z določeno nastavitvijo v njihovih profilih. Izberemo lahko število dni prikazovanja ter koliko denarja imamo na voljo za to. Izračunano imamo tudi pričakovano število posameznikov, ki se jim bo ta naša objava prikazala.
Zaradi sprememb v letošnjem letu se je Facebook oglaševanje nekoliko podražilo, saj objave iz strani niso več enakovredne objavam posameznikov. Potrebnih je nekoliko več finančnih sredstev, da objave dosežejo podobno množico posameznikov, ki niso všečkali strani.
Spremembam pri Facebook oglaševanju se lahko malenkost izognemo tako, da pripravljamo nagradne igre in na tak način pridobimo nove posameznike, ki bodo rade volje všečkali našo stran. Vsekakor pa ne moremo vedeti ali so to posamezniki, ki bi želeli samo dobiti nagrado ali jih naše storitve ali izdelki resnično zanimajo.
O Facebook oglaševanju bo še veliko govora, saj je to socialno omrežje močno prisotno v vsakodnevnem življenju več kakor 2,13 bilijonov mesečno aktivnih uporabnikov. Vsak dan je prijavljenih 1,40 bilijonov ljudi, ki pregledujejo tekoče objave. Brez vsakega dvoma je to socialno omrežje postalo močan faktor pri ohranjanju stikov z znanimi ljudmi ter tudi v poslovne namene, kot je pridobivanje novih strank in obveščanje o novostih.